Reklamace a vrácení
Vrácení
- Vrácení musí proběhnout do 14 dní od převzetí nákupu
- Zboží nesmí být použité, poškozené, ušpiněné, musí být zakoupeno u nás
- Ve 14denní lhůtě nelze vracet obojky s výšivkou, jelikož se jedná o zboží upravené na míru
- Připravte si doklad - Při nákupu na e-shopu vám doklad přišel do e-mailu.
- NAPIŠTE NÁM EMAIL - Ve kterém uvedete: své jméno, adresu, telefonní číslo, co chcete provést, číslo dokladu a napište číslo účtu, na který chcete peníze vrátit. Balíčky zaslané bez tohoto e-mailu nebudou přebrány!
- Po odeslání emailu vyčkejte na naši odpověď, až poté zboží zabalte a odešlete na naší adresu, nezapomeňte uvést adresu odesílatele a své jméno.
- Odstoupíte-li od kupní smlouvy, nesete náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Reklamace
- Připravte si DOKLAD - Při nákupu na e-shopu vám doklad přišel do e-mailu.
- NAPIŠTE NÁM EMAIL - Ve kterém uvedete: své jméno, adresu, telefonní číslo, co chcete provést, číslo dokladu, stručně popíšete svůj problém. Balíčky zaslané bez tohoto e-mailu nebudou přebrány
- Po odeslání emailu vyčkejte na naši odpověď, až poté zboží zabalte a odešlete na naši adresu, nebo odneste na naši prodejnu, nezapomeňte uvést adresu odesílatele a své jméno.
Kam zaslat zboží?
Posílejte výhradně na níže uvedenou adresu. Balíčky zaslané na výdejní místa přepravců nebudou vyzvednuty.
Hana Rosenbergová
Za Zahradami 325
68801 Uherský Brod - Havřice