Reklamace a vrácení

Vrácení

  • Vrácení musí proběhnout do 14 dní od převzetí nákupu 
  • Zboží nesmí být použité, poškozené, ušpiněné, musí být zakoupeno u nás
  • Ve 14denní lhůtě nelze vracet obojky s výšivkou, jelikož se jedná o zboží upravené na míru 

 

  • Připravte si doklad - Při nákupu na e-shopu vám doklad přišel do e-mailu.
  • NAPIŠTE NÁM EMAIL - Ve kterém uvedete: své jméno, adresu, telefonní číslo, co chcete provést, číslo dokladu a napište číslo účtu, na který chcete peníze vrátit. Balíčky zaslané bez tohoto e-mailu nebudou přebrány!
  • Po odeslání emailu vyčkejte na naši odpověď, až poté zboží zabalte a odešlete na naší adresu, nezapomeňte uvést adresu odesílatele a své jméno.
  • Odstoupíte-li od kupní smlouvy, nesete náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 

Reklamace

  • Připravte si DOKLAD - Při nákupu na e-shopu  vám doklad přišel do e-mailu.
  • NAPIŠTE NÁM EMAIL - Ve kterém uvedete: své jméno, adresu, telefonní číslo, co chcete provést, číslo dokladu, stručně popíšete svůj problém. Balíčky zaslané bez tohoto e-mailu nebudou přebrány
  • Po odeslání emailu vyčkejte na naši odpověď, až poté zboží zabalte a odešlete na naši adresu, nebo odneste na naši prodejnu, nezapomeňte uvést adresu odesílatele a své jméno.

Kam zaslat zboží?

Posílejte výhradně na níže uvedenou adresu. Balíčky zaslané na výdejní místa přepravců nebudou vyzvednuty.

Hana Rosenbergová
Za Zahradami 325
68801 Uherský Brod - Havřice